Koliko traje spašavanje podataka
• Stanje hardvera – Sa diska koji je ispravan mnogo je lakše pristupiti spašavanju podataka za razliku od diska koji ima više različitih problema sa radom. Stoga u slučajevima kada su podaci slučajno obrisani, formatiran disk, virusi i sl., su jednostavniji za spašavanje istih. Obično je potrebno oko 48h da se podaci spase a u nekim rijeđim slučajevima potrebno je i duže. Diskovi koji zahtjevaju hardversko spašavanje obično traju 7 do 10 dana, ali može i duže trajati ovisno o razlozima koji su navedeni ispod.• Veličina diska – Iako je recimo disk u potpunosti ispravan, za disk od 4TB će trebati oko 20h samo da se jednom preskenira, a tipčno je potrebno nekoliko skeniranja da bi se efikasno našli svi fajlovi. Za diskove do 500Gb je obično potrebno 1 dan a diskove od 2TB dodatna 2 dana ili više.
• Dostupnost donor dijelova – Za diskove sa hardverskim problemom, rezervni dijelovi su potrebni kako bi se disk doveo do polu-funkcionalnog stanja kako bi se podaci mogli uspješno spasiti. Za neke diskove i proizvođače rezervni dijelovi su lahko dostupni i proces spašavanja je kraći. Dok za neke modele ili pod serije diskova rezervni dijelovi se moraju često naručivati iz inostranstva te se proces produžava.
• Funkcionalnost diska nakon „popravki“ – Mnogi tipovi diskova ne prihvataju rezervni dio koji se zamijeni kao svoj, te zbog toga isti ne rade kao kad su izašli iz fabrike ili rade jako sporo pa je ekstrakcija podataka veoma duga i spora, ponekad i više od 10 dana.
Potrebno je napomenuti da jednom kada disk prestane raditi, isti nije moguće dovesti u 100% ispravno stanje i uvijek se pristupa samo ekstrakciji podataka na zdravi disk dok disk pacijent ide u smeće (rad u fabričkom modu).
• Vrste klijenata – Poslovni korisnici i korisnici koji žure iz objektivnih razloga da im se spase podaci a i koji su voljni platiti više stavljaju se u veći red prioriteta. Na zahtjev biznis korisnika i onih koji traže hitnost našu uslugu pružamo i u kasnim noćnim satima i vikendom sve u cilju da se podaci klijenta spase. Stoga i onda kada se spašavaju podaci za nekog korisnika manjeg prioriteta (recimo nekome spašavamo slike iz privatne kolecije), taj posao se pauzira i daje prednost biznis klijentu.
Stoga ako trebate hitnost napomenite prilikom traženja usluge.




